دانلود مجموعه بازی های need for speed


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 18 مرداد 1396
بازدید : 491
نویسنده : MB7

در این پک ما تمام نسخه ها ی نید فور اسپید که در بالا نام برده شده را که شمال تمام اپدیت ها و دی ال سی ها می باشند به صورت کم حجم و فشرده شده قرار داده ایم که می توانید تنها با دانلود ۱ گیگابایت تمام نسخه های بالا را در اختیار داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

نام برنامه

گیم پلی

این بازی از گیم پلی مسابقات خیابانی و مسابقات زیرزمینی بهره می‌گیرد. هر منطقه دارای یک درجه توجه یا Heat Zone است که همین هیجان بازی را دوچندان می‌کند. مسابقه در مناطقی با Heat Zone بالا (بالاترین درجه: ۵) در نهایت منجر به تعقیب پلیس خواهد شد. این بازی در شهر خیالی به نام Paloment City ادامه پیدا می‌کند. همچنین مناطق بیرون از شهر که حالت دره‌ای دارند (Canyon) نیز به مسابقات افزوده شده است. Duel Canyon و Canyon racing دو نوع مسابقه در این مناطق هستند. در Duel Canyon در حقیقت با حریف خود دوئل می‌کنید و هر کس از دره پرت شود و یا فاصله اش با حریف بیشتر شود، بازنده است.

ماشین‌ها همه شامل سه نوع Muscle، Tuner و Exotic هستند. ماشین‌های Muscle ماشینهایی با شتاب بالا (و یا به عبارتی ماشین های آمریکایی) هستند. ماشین های Tuner هم فرمان دهی بسیار بالایی دارند و ماشین‌های نوع Exotic هم سرعت بالاتری دارند.

نید فور اسپید کربن

 

 

داستان

شخصیت اصلی داستان (شما) پس از سال‌ها به شهر خود بازمی‌گردد که در راه با اولین شخصیت خارجی بازی یعنی Cross برخورد می‌کند. Cross از نوچه‌های Darius (رئیس کل مناطق Paloment) است. Cross شما را گیر می‌اندازد و ماشین شما (ب‌ام‌و ام۳) را موقتاً صاحب اختیار می‌شود. پس از مدتی Darius از راه می‌رسد و شما را به مسابقات دعوت می‌کند که ناگهان دوست قدیمی شما و نامزد Darius که Nikki نام دارد از راه می‌رسد. Nikki از بازگشت شما بسیار عصبانی است. زیر شما سال‌ها پیش مبلغ کلانی را در هنگام مسابقه می‌دزدید و فرار می‌کنید. ولی Darius با نقشه‌ای که در سر دارد، سعی دارد تا شما را مقصر جلوه دهد. پس با مظلوم نمایی سعی می‌کند که شما را از خشم Nikki نجات دهد. بعد از آن Nikki تصمیم می‌گیرد شما را وارد مسابقات شهر کند. بعد از آن شما ماشینی از نوع ماشین‌های Exotic, Muscle و Tuner را انتخاب می‌کنید و وارد مسابقات میشوید.

 

    password : downloads98.com

نام برنامه نام بازی: Need for Speed : Carbon

حجم برنامه حجم بازی: ۲.۶GB

قیمت برنامه قیمت بازی: رایگان

رمز فایل رمز فایل: downloads98.com

منبع برنامه منبع: دانلودز۹۸


دانلود پارت 1

دانلود پارت ۱ با حجم ۱ گیگابایت


دانلود پارت 2

دانلود پارت ۲ با حجم ۱ گیگابایت


دانلود پارت 1

دانلود پارت ۳ با حجم ۶۲۰ مگابایت

 

 

 

 

 

همانطور که می دانید سری بازی های Need for speed توسط شرکت EA ساخته می شود. این سری بازی ها در اوایل کار خود، مسابقاتی قانونی و در پیست های گوناگون بود تا به مرور زمان در ورِژن های ۴ به بعد این نوع روش کم کم کمرنگ شد تا در نسخه ی NFS Underground این خصوصیت کاملا برچیده شد و سری بازی های NFS دیگر شکل بازی های خیابانی گرفت که آن را تا اندازه ی بسیار زیادی هیجان انگیز تر کرد.در نسخه ی mostwanted و carbon خصوصیت بازی های خیابانی به اوج خود رسید و دیگر همه ی طرفداران این سری بازی ها ، بازی در پیست مخصوص را فراموش کردند و به مسابقات غیر قانونی علاقه مند شدند. البته این علاقه مندی به علت هیجان زیادی بود که بوجود آمده بود. برای مثال تعقیب و گریز با پلیس یکی از نکات بسیار محبوب بین بازیکنان این بازی ها به شمار می رفت .ولی شرکت EA در نسخه ی NFS pro street روش خود را دوباره مانند نسخه های ابتدایی و اولی این سری بازی ها کرد و برای بار دیگر مسابقات را فقط و فقط در پیست های ماشین سواری اجرا کرد و دیگر از آن هیجان سبک خیابانی چیزی باقی نگذاشت.

شما در این بازی نقش فردی را به نام رایان کوپر را بازی می کنید که یک راننده ی معمولی می باشد. فردی بنام ریو(ryo) که قهرمان یک سری مسابقات است در بازی وجود دارد که شما را فردی خطرناک برای خود می داند.(او در مرحله ی نهایی با شما مسابقه خواهد داد). در بازی ۴ قهرمان دیگر که هر یک قرمان مسابقات هستند نیز وجود دارد که شکست آن ها خود مهارت بسیار بالایی می خواهد. در این بازی ماشین ها بسیار طبیعی و عالی ساخته شده است. همه ی موارد در این بازی در ماشین ها رعایت شده است.

بازی Need For Speed Pro Streetبازی Need For Speed Pro Street

بازی Need For Speed Pro Street

» حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: Windows 7 SP1 or Windows 8 or Windows 8.1 (32/64bit versions)

Processor: Intel Core 2 Duo E8200 @ 2.6 GHz or AMD Athlon II X2 240 @ 2.8 GHz

Memory: ۲ GB RAM

Graphics: nVidia GeForce GTS450 or AMD Radeon HD5770 (1024MB VRAM with Shader Model 5.0)

DirectX: Version 10

Hard Drive: ۴ GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers

Additional Notes: Video Drivers: nVidia GeForce 347.52 and AMD Catalyst Omega 14.12

سیستم پیشنهادی :

 

OS: Windows 7 SP1 or Windows 8 or Windows 8.1 (32/64bit versions)

Processor: Intel Core i3 2105 @ 3.1 GHz or AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 GHz

Memory: ۴ GB RAM

Graphics: nVidia GeForce GTX 470 or AMD Radeon HD5870 or better (1024MB VRAM with Shader Model 5.0)

DirectX: Version 10

Hard Drive: ۴ GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers

Additional Notes: Video Drivers: nVidia GeForce 347.52 and AMD Catalyst Omega 14.12. Supported video cards at the time of release: nVidia GeForce GTS 450

or better, GTX 500, GTX 600, GTX 700 series; AMD Radeon HD5770 or better, Radeon HD6000, HD7000, R7 200, R9 200 series Note: Laptop versions of these

cards may work but are NOT officially supported.

 

    password : downloads98.com

نام برنامه نام بازی: Need For Speed Pro Street

حجم برنامه حجم بازی: ۲.۸GB

قیمت برنامه قیمت بازی: رایگان

رمز فایل رمز فایل: downloads98.com

منبع برنامه منبع: دانلودز۹۸

دانلود  

پارت ۱ با حجم ۱ گیگابایت

دانلود  

پارت ۲ با حجم ۱ گیگابایت

دانلود  

پارت ۳ با حجم ۸۶۰ مگابایت

 

 

 

جنون سرعت: حریفان زیرزمینی (به انگلیسیNeed for Speed: Undercover) یک بازی از سری بازی‌های مسابقه‌ای، نیاز به سرعت است، که توسط الیور ماریوت طراحی و توسط شرکت ای‌ای بلک باکس ساخته شده و در ۱۸ نوامبر ۲۰۰۸ توسط شرکت الکترونیک آرتز برای ویندوز منتشر شد. شما در این بازی نقش یک مامور مخفی پلیس را بر عهده دارید که در طول بازی باید در میان افرادی که مخفیانه در خیابان هاو اتوبان ها اقدام به برگزاری مسابقات غیر قانونی می نمایند نفوذ نموده و آنها را در هنگام برگزاری مسابقات غیر قانونی دستگیر نمایید. یکی از حالات جدید اضافه شده به بازی حالت Highway Battle نام دارد که در آن شما و رقیب تان باید در بزرگراه با یکدیگر به رقابت بپردازید. این مسابقه در یک مسیر مستقیم انجام می پذیرد و معمولاً مخصوص رقابت با Boss های بازی است. چیزی که این مسابقه را بسیار هیجان انگیز می کند ترافیک و عبور و مرور خودروها از این بزرگراه است که شما را وادار می کند با حداکثر سرعت با انجام مانورهایی از میان آن ها عبور کرده تا در نهایت جلوتر از رقیب خود مسابقه را به پایان برسانید.

بازی کامپیوتر Need For Speed Undercover

 

    password : downloads98.com

نام برنامه نام بازی: Need For Speed Undercover

حجم برنامه حجم بازی: ۳.۲GB

قیمت برنامه قیمت بازی: رایگان

رمز فایل رمز فایل: downloads98.com

منبع برنامه منبع: دانلودز۹۸

دانلود  

پارت ۱ با حجم ۱ گیگابایت

دانلود  

پارت ۲ با حجم ۱ گیگابایت

دانلود  

پارت ۳ با حجم ۱ گیگابایت

دانلود  

پارت ۴ با حجم ۲۰۷ مگابایت

 

 

 

 

 

یک بازی زیبا در سبک ماشین سواری, مسابقه ای است که در سال ۲۰۰۹ توسط Slightly Mad Studios ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts برای پلتفرم های PS3 / XBOX 360 / PC / PSP عرضه شده است . تاکنون عناوین زیادی در سبک ماشین سواری عرضه شده است و به طور قطع میتوان گفت سری Need For Speed بهترین در این سبک است. این سری را میتوان جز جدایی ناپذیری از دنیای بازی های رایانه ای نامید. NFS Shift دارای گرافیک بسیار عالی است و همچنین اتومبیل های مطرح روز دنیا همچون آخرین مدل های BMW لذت واقعی یک رانندگی تمام عیار را به علاقمندان منتقل می کند.

بازی دارای ۷۲ خودرو با لیسانس کامل است که از خودرو های مطرح کلاسیک تا مدرن ترین ها را شامل می شود. وجود خودروهای بی نظیری همچون  Nissan Skyline 2000GT-R, Mazda RX-7, McLaren F1 و  BMW M3 GT2 از ویژگی های این عنوان است. از دیگر ویژگی ها Need For Speed Shift میتوان به حس و تجربه و لذت واقعی رانندگی در قالب این بازی بسیار زیبای اتومبیل رانی, افکت های زیبای سینمایی هنگام تصادفات, قابلیت عالی تغییرات و تیوننیگ اتومبیل ها, محیطی وسیع، گرافیکی و زیبا و طبیعی با مساحتی به وسعت ۱۴۰۰۰ کیلومتر مربع, آب و هوای بسیار طبیعی و واقع گرایانه که حس یک محیط طبیعی و واقعی را به گیمر القا می کند و غیره اشاره کرد.

بازی Need For Speed Shift 1

بازی Need For Speed Shift 1

بازی Need For Speed Shift 1

 

    password : downloads98.com

نام برنامه نام بازی: Need For Speed Shift 1

حجم برنامه حجم بازی: ۲.۸GB

قیمت برنامه قیمت بازی: رایگان

رمز فایل رمز فایل: downloads98.com

منبع برنامه منبع: دانلودز۹۸

دانلود  

پارت ۱ با حجم ۱ گیگابایت

دانلود  

پارت ۲ با حجم ۱ گیگابایت

دانلود  

پارت ۳ با حجم ۸۶۲ مگابایت

 

 

 

 

 

 

 

گیم پلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. یکی از اضافات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید. این پیاده شدن ها و اتفاقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم. روند پیشروی مراحل بازی نسبت به قبل پیشرفته تر شده است. در نسخه قبلی شما با انجام دادن چند مسابقه به صورت متوالی و جمع آوری پوینت ها صاحب یک درجه رانندگی می شدید اما در این نسخه می توان به صورت لحظه ای سطح رانندگی را افزایش داد. این بدین معنیست که بازیباز می تواند با انجام حرکات نمایشی و همچنین دقت بیشتر در رانندگی، لول دست فرمان خود را افزایش بدهد.
هوش مصنوعی رقیبان تا حد نسبتاً زیادی قوی شده است. در این نسخه برای Takedown کردن اتومبیل های رقیبان احتیاج به مراحل خاص ندارید و در هر مرحله از بازی می توانید این کار را انجام دهید. جالب اینجاست که اگر اتومبیل های رقیبان Takedown شود، دیگر نمی توانند به دور بازی برگردند. البته شایان ذکر است که این روند بر روی اتومبیل شما هم صورت می گیرد. در این نسخه هیچ گونه حد و مرزی برای اتومبیل های رقیبان تعیین نشده است؛ این بدین معنیست که امکان دارد در برخی مسابقات شما با یک اتومبیل حرفه ای حاضر شوید و دیگر رانندگان با اتومبیل های معمولی به رقابت بپردازند و عکس آن نیز امکان پذیر است.

در این نسخه پلیس ها نیز حضور خواهند داشت ولی کمی متفاوت تر از همیشه. آن ها به صورت گسترده در تمام نقاط ایالت حضور دارند که بیشترشان برای بازیباز مزاحمت ایجاد می کنند. یکی از مسائل عجیب تر که قبلاً نظیرش را مشاهده نکردیم قابلیت Takedown کردن اتومبیل بازیباز به وسیله هلیکوپتر های پلیس می باشد! وقتی اتومبیل شما در سیستم GPS آن ها ظاهر شود، سریعاً شما را پیدا نموده و از فاصله ای نه چندان دور شروع به تیر اندازی می کنند. تنها از یک راه می توان آن ها را گمراه کرد و آن هم رفتن به درون تونل ها و جاده های فرعی می باشد.

Need For Speed The Run Limited Edition

 

 

    password : downloads98.com

نام برنامه نام بازی: Need For Speed The Run Limited Edition

حجم برنامه حجم بازی: ۴.۵GB

قیمت برنامه قیمت بازی: رایگان

رمز فایل رمز فایل: downloads98.com

منبع برنامه منبع: دانلودز۹۸

دانلود

پارت ۱ با حجم ۱ گیگابایت

دانلود

پارت ۲ با حجم ۱ گیگابایت

دانلود

پارت ۳ با حجم ۱ گیگابایت

دانلود

پارت ۴ با حجم ۱ گیگابایت

دانلود

پارت ۵ با حجم ۴۷۰ مگابایت

 

 

 

بازی Need for Speed: Most Wanted 2 نام نسخه سال ۲۰۱۲ سری بازیهای نیدفوراسپید است که توسط کمپانی EA و با همکاری Criterion Games برای Xbox360,PS3 و PC عرضه شد .بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید.در بازی Need for Speed: Most Wanted 2 شما یک لیست سیاه ۱۰ نفره پیش رویتان دارید که باید یک به یک آنها را شکست دهید و خود را به صدر لیست رانندگان برتر شهر برسانید .

جنون سرعت تحت تعقیب 2

Need For Speed Most Wanted 2012 Limited Edition

CPU: Quad-Core CPU

                                                                                        RAM: ۴ GB

                                                                                OS: Windows 7 64-Bit

                                             Video Card: NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950

                                                                                Sound Card: Yes

                                                                          Free Disk Space: ۱۲ GB

 

 

    password : downloads98.com

نام برنامه نام بازی: Need for Speed: Most Wanted 2

حجم برنامه حجم بازی: ۲.۷GB

قیمت برنامه قیمت بازی: رایگان

رمز فایل رمز فایل: downloads98.com

منبع برنامه منبع: دانلودز۹۸

دانلود

دانلود پارت ۱ با حجم ۱ گیگابایت

دانلود

دانلود پارت ۲ با حجم ۱ گیگابایت

دانلود

دانلود پارت ۳ با حجم ۷۰۰ مگابایت  

 

 

Need for Speed: Rivals بیستمین عنوان از سری بازی های Need For Speed است که توسط سازندگان انگلیسی و سوئدی شرکت Ghost Games و Criterion Games طراحی و ساخته شده و برای ۵ پلتفرم  Windows, PlayStation 3 , Xbox 360 , PlayStation 4  و  Xbox One منتشر خواهد شد.بازی Need for Speed: Rivals در یک فضای باز و گسترده جریان خواهد داشت و open – world محسوب میشود،بازی از گیم پلی هیجان انگیزی بهره میبرد که شباهت هایی به نسخه ۲۰۱۰ بازی یعنی Need for Speed: Hot Pursuit دارد که استفاده  از ماشین های پرقدرت و تعقیب و گریز با پلیس بخشی از آن است….

Need for Speed Rivals

Need for Speed Rivals

Need for Speed Rivals

Minimum

 

CPU: Intel 2.4 GHz Core 2 Duo, AMD 2.6 GHz Athlon X2

 RAM: 4 GB

OS: Windows XP, Windows Vista (SP2), Windows 7

Video Card: AMD Radeon HD 3870 512Mb or better, NVIDIA GeForce 8800 GT 512 Mb or better, Intel HD 4000 integrated 512Mb or better

Sound Card: Yes 

 

Maximum 

 

CPU: Quad Core CPU

 RAM: 8 GB

OS: Windows XP, Windows Vista (SP2), Windows 7 (Recommended is Windows 8 64-bit)

Video Card: AMD Radeon HD 7870 3 GB or better, NVIDIA GeForce GTX 660 3 GB or better

Sound Card: Yes

 

    password : downloads98.com

نام برنامه نام بازی: Need for Speed Rivals

حجم برنامه حجم بازی: ۶.۸GB

قیمت برنامه قیمت بازی: رایگان

رمز فایل رمز فایل: downloads98.com

منبع برنامه منبع: دانلودز۹۸

 

دانلود

دانلود پارت ۱ با حجم ۱ گیگابایت

دانلود

دانلود پارت ۲ با حجم ۱ گیگابایت

دانلود

دانلود پارت ۳ با حجم ۱ گیگابایت

دانلود

دانلود پارت ۴ با حجم ۱ گیگابایت 

دانلود

دانلود پارت ۵ با حجم ۱ گیگابایت

دانلود

دانلود پارت ۶ با حجم ۱ گیگابایت

دانلود

دانلود پارت ۷ با حجم ۷۹۰ مگابایت

 

 

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان AZARBAIJAN DAG OLSUN ISTAMIAN KOR OLSUN و آدرس searchabad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com